Електронне табло для вулиці
Зовнішній LED-екран або Outdoor - це електронний дисплей, установка якого здійснюється на відкритому повітрі. Основне призначення техніки полягає в відображенні текстової, графічної, цифрової інформації.
Існуючі види інформаційного світлодіодного екрана-табло:
- відеоекран;
- метеотабло;
- біжучий рядок;
- цінник для автомобільних або газових заправних станцій;
- інформують про поточний курс валют;
- аптечний хрест;
- вивіска з написом "відкрито" і "закрито";
- покажчик "вхід" і "вихід";
- табло виклику клієнтів;
- охоронно-пожежний світловий оповіщувач "блискавка" та інше.
Застосування ЛЕД-екранів вуличних
Основними сферами застосування зовнішнього світлодіодного екрана є:
- вулична реклама - установка модуля проводиться в місцях великого скупчення місцевих жителів (торгові центри, транспортні розв'язки, парки, сквери, проспекти, міські площі та інше);
- спортивна індустрія - монтаж LED-табло на стадіонах і аренах допускає перегляд волейбольного, футбольного, баскетбольного чи іншого змагання в режимі реального часу, а також перегляд ключових моментів;
- розважальні заходи - LED-екран встановлюється на сцені під відкритим небом, тим самим доповнюючи традиційні світлові і лазерні шоу, а також даруючи глядачам масу позитивних емоцій;
- передача інформації - індикатори монтуються в аеропортах, залізничних та автовокзалах, банківських відділення, ГЗС, АЗС і оповідають оточуючим про прибуття літака або поїзда, вартості проїзду, поточний курс валют, вартості палива; також застосовуються для відображення нинішньої дати і часу, атмосферного тиску, температури повітря, швидкості вітру та інше.
Основні характеристики LED-екранів для зовнішньої реклами
Світлодіодний екран-вивіска характеризується наступними особливостями:
- яскравість - показник визначається типами світлодіодів і величиною проходить крізь них струму; оптимальною вважається цифра 5500 ніт, максимальна досягає 8000ніт;
- робоча температура - діапазон варіюється від -50 до +60 оС; в разі експлуатації в суворих морозних умовах пристрій оснащується модулем прогріву, автоматично включається при позначці -30 °С;
- кольоровість - LED-модулі поділяються на одноколірні, багатобарвні (від 3 до 65 538 кольорів), повнокольорові (до 16,7 млн відтінків).
- кут відображення - оптимальним варіантом є 110° / 50°;
- термін служби - електронне табло відрізняється надійністю і довговічність; його період функціонування в режимі нон-стоп становить від 50 до 100 тисяч годин і більше;
- харчування - проводиться від мережного адаптера 220В і не вимагає додаткових пристроїв для підключення.
Заробіток за допомогою рекламних екранів
На LED-екрани для зовнішньої реклами ціна виявиться вище, ніж на аналогічні моделі, однак якість і ефективність демонстрованих рекламних роликів значно перевищує існуючі рекламоносії. Це свідчить про те, що вуличні інформаційні носії мають високу окупністю, і через короткий проміжок часу будуть приносити власнику відмінну прибуток.
Дані досЛЕДжень оповідають про те, що світлодіодний екран для вулиці привертають увагу близько 95% перехожих, завдяки тому, що погляд людини рефлекторно затримується на барвистих і динамічних елементах. Тому, монтаж LED-дисплея сприяє залученню великого потоку клієнтів і збільшення продажів демонстрованої продукції.
Де купити електронний рекламний носій
Вартість зовнішнього світлодіодного екрана може коливатися в залежності від багатьох факторів, але вигідніше замовляти обладнання через інтернет, наприклад, в магазині LED-освітлення Ledstorm.ua. Асортимент представлений продукцією від виробників з незаплямованою репутацією. На кожну одиницю товару надається гарантія.
Доставка здійснюється в Київ, Харків, Дніпропетровськ, Одесу та інші міста України. Також передбачений самовивіз. Оплатити покупку допускається декількома способами, що дозволяє кожному клієнту вибрати для себе найбільш зручний.