Зовнішні
Зовнішні

Електронне табло для вулиці

Зовнішній LED-екран або Outdoor - це електронний дисплей, установка якого здійснюється на відкритому повітрі. Основне призначення техніки полягає в відображенні текстової, графічної, цифрової інформації.

Існуючі види інформаційного світлодіодного екрана-табло:

  • відеоекран;
  • метеотабло;
  • біжучий рядок;
  • цінник для автомобільних або газових заправних станцій;
  • інформують про поточний курс валют;
  • аптечний хрест;
  • вивіска з написом "відкрито" і "закрито";
  • покажчик "вхід" і "вихід";
  • табло виклику клієнтів;
  • охоронно-пожежний світловий оповіщувач "блискавка" та інше.

Застосування ЛЕД-екранів вуличних

Основними сферами застосування зовнішнього світлодіодного екрана є:

  • вулична реклама - установка модуля проводиться в місцях великого скупчення місцевих жителів (торгові центри, транспортні розв'язки, парки, сквери, проспекти, міські площі та інше);
  • спортивна індустрія - монтаж LED-табло на стадіонах і аренах допускає перегляд волейбольного, футбольного, баскетбольного чи іншого змагання в режимі реального часу, а також перегляд ключових моментів;
  • розважальні заходи - LED-екран встановлюється на сцені під відкритим небом, тим самим доповнюючи традиційні світлові і лазерні шоу, а також даруючи глядачам масу позитивних емоцій;
  • передача інформації - індикатори монтуються в аеропортах, залізничних та автовокзалах, банківських відділення, ГЗС, АЗС і оповідають оточуючим про прибуття літака або поїзда, вартості проїзду, поточний курс валют, вартості палива; також застосовуються для відображення нинішньої дати і часу, атмосферного тиску, температури повітря, швидкості вітру та інше.

Основні характеристики LED-екранів для зовнішньої реклами

Світлодіодний екран-вивіска характеризується наступними особливостями:

  • яскравість - показник визначається типами світлодіодів і величиною проходить крізь них струму; оптимальною вважається цифра 5500 ніт, максимальна досягає 8000ніт;
  • робоча температура - діапазон варіюється від -50 до +60 оС; в разі експлуатації в суворих морозних умовах пристрій оснащується модулем прогріву, автоматично включається при позначці -30 °С;
  • кольоровість - LED-модулі поділяються на одноколірні, багатобарвні (від 3 до 65 538 кольорів), повнокольорові (до 16,7 млн ​​відтінків).
  • кут відображення - оптимальним варіантом є 110° / 50°;
  • термін служби - електронне табло відрізняється надійністю і довговічність; його період функціонування в режимі нон-стоп становить від 50 до 100 тисяч годин і більше;
  • харчування - проводиться від мережного адаптера 220В і не вимагає додаткових пристроїв для підключення.

Заробіток за допомогою рекламних екранів

На LED-екрани для зовнішньої реклами ціна виявиться вище, ніж на аналогічні моделі, однак якість і ефективність демонстрованих рекламних роликів значно перевищує існуючі рекламоносії. Це свідчить про те, що вуличні інформаційні носії мають високу окупністю, і через короткий проміжок часу будуть приносити власнику відмінну прибуток.

Дані досЛЕДжень оповідають про те, що світлодіодний екран для вулиці привертають увагу близько 95% перехожих, завдяки тому, що погляд людини рефлекторно затримується на барвистих і динамічних елементах. Тому, монтаж LED-дисплея сприяє залученню великого потоку клієнтів і збільшення продажів демонстрованої продукції.

Де купити електронний рекламний носій

Вартість зовнішнього світлодіодного екрана може коливатися в залежності від багатьох факторів, але вигідніше замовляти обладнання через інтернет, наприклад, в магазині LED-освітлення Ledstorm.ua. Асортимент представлений продукцією від виробників з незаплямованою репутацією. На кожну одиницю товару надається гарантія.

Доставка здійснюється в Київ, Харків, Дніпропетровськ, Одесу та інші міста України. Також передбачений самовивіз. Оплатити покупку допускається декількома способами, що дозволяє кожному клієнту вибрати для себе найбільш зручний.